dimecres, 25 de març del 2009

Avui, Dia Internacional d'AVUI

Avui és el Dia Internacional d'AVUI i us podeu posar la músiqueta dels Indis Tabajaras.

Perquè ja començo a estar cansat de que tots els dies, per sistema, tinguin que ser el Dia Mundial d'alguna cosa, o el Dia Internacional contra quelcom, o el Dia que fa tans d'anys que va passar el que va passar, o el Dia que es conmemora la mort o el neixement de no sé quí, o el Dia que es recorda una feta històrica, o el Dia de que se jo...

Per això i perquè em dona la gana, i perquè avui he decidit canviar la plantilla del meu bloc (els seus colors em cansaven només mirar-la), doncs avui tinc ganes de celebrar el Dia Internacional d'AVUI.

Radical el canvi, oi?

Seguint amb el tema de la diada, ho faig perquè si, perquè m'apeteix escriure que avui celebro el Dia Internacional d'AVUI encara que no ho sigui però poder algú agafi la idea i a partir d'avui tothom celebri el 25 de Març de cada any el Dia Internacional d'AVUI.

Perquè si, perquè vull, per collons, ...

I ara vaig cap a la nevera a veure que trobo per fer un xeflis i celebrar aquesta diada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada