dilluns, 27 d’abril del 2009

Benvinguda al primer seguidor del meu bloc


Bé, fa uns quants dies que en vaig adonar que tenia un seguidor del meu bloc, i no sabia si esmentar-ho o no.
Qun te'ns un bloc i escrius, ho fas amb l'intenció que hi haurà algú que s'ho mirarà i llegirà, no ens hem d'enganyar.

Si te'ns un comptador podràs saber quantes visites t'han fet, d'on venien i que han mirat. Però no sabràs mai qui són aquests internautes.
En canvi, amb els seguidors, ja saps qui són. I has de tenir una miqueta de cura perque en certa manera et sents observat.
Jo, per la meva part, només felicitar-vos per ser els primers seguidors del Bloc d'en Mel, i demanar-vos que estic obert a qualsevol comentari o crítica, sigui positiva o negativa, això tant m'és mentre sigui crítica.

De moment, jo continuaré escrivint a la meva bola (com sempre) i posant les coses que trobi interessants.
Pels qui s'haigin sentit aludits, un enorme HOLA !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada