dimarts, 7 d’abril del 2009

Barça, estic boig per tu

Demà, abans dels partit de Champions contra el Bayern de Munich, s'escoltarà aquesta versió de la canço de Sau "Boig per tu" cantada per Arnau Giordani, cantant del grup Red-In i que no preten substituir al Cant del Barça, l'himne oficial.

La cançó sonarà abans de cada partit important que jugui el Barça a casa, i que (segons la directiva) vol que el barcelonisme la faci seva.

Es tracta d'una nova versió amb idèntica música i amb aquesta lletra:

"En la terra humida escric / Barça estic boig per tu, / em passo els dies pendent del partit. / Com et puc estimar, / estigui a prop o lluny, / feliç i acabat boig per tu. / Sé molt bé que des d'aquest lloc / jo no puc fer cap gol per tu, / però en cada jugada hi veig / reflectida la teva llum. / T'animaré, / feliç i acabat boig per tu. / Quan comenci aquest partit, / les llàgrimes es perdran / entre la màgia / que viurem avui. / Em quedaré atrapat / ebri d'aquesta llum / feliç i acabat boig per tu. / Culer i català, més que un club".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada