dimecres, 1 de juliol del 2009

Consells per la nit de noces a un català

Estava el pare d'en Jordi donant-li consells per la nit de casaments.
- Jordi, el que has de fer quan arribis a la habitació és entrar amb la teva dona en braços perquè, el català és Fort!!!!
- Després, la tires damunt del llit perquè, ...el català és Orgullós!!!
- Després et treus la teva roba i et poses nu perquè, el català és Maco !!! ¿Entès? "
Passa la nit de noces i al dia següent el pare li pregunta al fill com li ha anat i si ha seguit els seus consells ...
- "Si papa, quan vaig arribar, vaig entrar amb ella en braços perquè el Català és Fort ... Després, la vaig tirar damunt del llit perquè el Català és Orgullós ... Després, em vaig despullar perquè el Català és Maco .... I després, em vaig fer una palla perquè el Català és INDEPENDENT !!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada