divendres, 1 de maig del 2009

Els catalans riem fent HA HA HA !!!











Internet en va ple, de missatges de catalans i catalanes que, per expressar el riure, una riallada, escriuen "ja! ja! ja!" (o bé "jajaja!")... O sigui, venen a dir: "Ara mateix! Ara mateix! Ara mateix!".
També n'hi ha que riuen escrivint "jo! jo! jo!" (o bé "jojojo!")... És a dir: "La meva persona! La meva persona! La meva persona!"
Finalment, n’hi ha que escriuen “jejeje!”, “jijiji!”, o fins i tot “jujuju!”. Pel que fa aquestes expressions no sabem gaire què dir, aquí ens hem de confessar "catalans perplexos"...
Ara s'ha creat al facebook un nou grup; Per tot plegat, i en la línia ja esmentada d'assolir les més altes cotes d'autoestima catalana:NOSALTRES PROCLAMEM, AL FACEBOOK, AL PAÍS I AL MÓN MUNDIAL, QUE PREFERIM RIURE A LA MANERA CATALANA, ÉS A DIR, FENT: "HA! HA! HA!" (o bé "hahaha!").

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada